miercuri, 21 noiembrie 2007

Votul uninominal - un mesaj din partea cealalta

Stimabile, onorabile concetatean,

S-ar putea să te întrebi de ce Preşedintele nu a promulgat legea, aia de s-a grabit guvernul s-o accelereze in ceasul al 12-lea. Răspunsul la această întrebare il afli dand click pe linkul de mai jos.
S-ar putea să fii dintre cei care se întreabă de ce membrii Asociaţiei Pro Democraţia nu s-au asociat eforturilor preşedintelui de a promova sistemul pe care domnia sa îl promovează, din moment ce luptă pentru votul uninominal de atât timp. Răspunsul la aceată întrebare poate l-ai afla dacă i-ai intreba pe oamenii Pro Democratia.
Aflati mai multe despre:
De ce sistemul promovat de Băsescu este mai bun decât cel propus de APD.
Iata linkul (RealPlayer)
si

10 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

Nu pot sa intru pe link. Tine de incompetenta mea in domeniu informatic?

Gabriela Obodariu spunea...

Cred ca asta e un semn. Auspiciile nu sunt de partea asta! :)

Gabriela Obodariu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Nicu Panaitescu spunea...

Probabil ca nu ai RealPlayer. Poti sa-l descarci si instalezi intr-un minut.

Despre auspicii, cred ca gresesti. Aud ca sunteti si in afara constitutiei cu aia de ziceam io ca ar intra in parlament nevotati de nimeni! :))

Gabriela Obodariu spunea...

Iar oamenii de la Pro Democratia nu s-au asociat eforturilor lui Basescu pentru ca el a aruncat pe geam 10 ani de eforturi si de negocieri. Adica o varianta care ne-ar fi adus sigur votul uninominal la viitorele alegeri. Iar in loc nu a pus decat un foc de artificii.

Gabriela Obodariu spunea...

Da, am auzit a Base a contestat legea la Curtea Constitutionala. Ultimul lui argument. Desi a mentionat de curand ca e gata sa promulge legea, daca referendumul nu e validat. Da cred ca a uitat. :)

Nicu Panaitescu spunea...

Nu cumva nu v-ati asociat din motive de genul "copilul meu e cel mai frumos si destept" ? Macar un pic... :) Si esti sigura ca ai fi votat uninominal asa repejor? Asa fara circumspriptii/colegii delimitate si legiferate?

Gabriela Obodariu spunea...

Daca doar trasarea circumscriptiilor era problema... Cred ca as fi votat.
PS Si copilul nostru chiar e mai frumos! :)

Gabriela Obodariu spunea...

Am vazut ce-a zis Base. In afara de faptul ca mi-a confirmat ca e un foarte bun politician, stiind sa speculeze toate temele populare si populiste, nimic nou. De ce face referendum tot nu stiu.

Aida B spunea...

dragii mei,
eu am incercat sa ma informez de departe (ca acolo am internet ca lumea, nu ca aici, cu pipeta, si cind nu e pana de curent), sa inteleg fenomenul asta complex de europene si uninominal la un loc. n-am reusit. in plus, m-am saturat de infruntarea asta prosteasca de orgolii, ambitii si interese personale ale politicienilor si afaceristilor (cind nu sint una si aceeasi persoana).
m-au uitat la o emisiunea pe Realitatea (am voie sa zic nume de-asta sau ne amendeaza cineva??) cu catindati la europarlamentare. jenant.
azi m-au sunat de la nu stiu ce institut. vax. sa ma intrebe daca merg duminica la referendum. daca am fost si in mai si daca merg sa aleg intre un parlament care nu face nimic si oameni pe care ii pot trage la raspundere.
aiurea. cind am putut noi vreodata sa tragem pe cineva la raspundere??
i-am scris un mail, pe adresa de parlamentar, unui senator de-al nostru. ei si? mi s-a intors mailul inapoi necitit.
in plus ati sesizat si voi cit de impartial e sondajul asta de opinie...
i-am zis si tipei de la telefon, care s-a blocat pe moment, ca da, merg la vot, ca sa-l dau nul. adica cum asa? pai nu rezolv nimica, zice dinsa, cica ma deplasez degeaba. i-am explicat ca nu. imi exercit dreptul de a vota, ridic nivelul de prezenta la vot, simt civic etc.
cre'ca vorbim vorbe in cazu' asta.
parerea mea.