miercuri, 7 noiembrie 2007

Vin acasa!

Ma scuzati, dar eu umblu prin blogurile si comentariile de pe blogurile voastre fara nici un pic de jena. Cred ca toti sintem un pic inclinati spre voyeurism, ca altfel nu ne-am lasa cotrobaiti si n-am cotrobai atita:)
Ei, umblind eu asa, dau peste un mesaj anonim (detaliu de retinut) prin cutia postala a Blogului de Vrancea. Se anunta aparitia unui nou blog care promite sa combata tare despre cele rele din urbea noatra multiubita.
Ce se-ntimpla acuma si de tin eu sa pierdeti timpul citind postul asta: anonimul care anunta aparitia acestui nou blog de opinie si care e de fapt o anonima (asa traduc eu "focsaneanca") nu admite comentariile anonime la el/ea pe blog!!
Nu stiu cum sa reactionez: sa rid cu lacrimi? sa zic, ca edward c, mare ti-e gradina, Doamne (de imbecili)??, sa-l/o invitam la noi pe blog?
Ziceti si voi!

Un comentariu:

Gabriela Obodariu spunea...

Ce fain! Pai anonim sa fie, dar sa se semneze, vorba lui Caragiale.