duminică, 11 noiembrie 2007

De ce blogguiti?

De ce blogguiti? Care va sunt motivele si asteptarile? Eu, de exemplu, intretin Blog de Vrancea pentru ca nu cred chiar tot ce apare in presa noastra si vreau sa imi expun punctul de vedere, avand in vedere ca publicatiile nu imi permit asta. Inca un motiv: multi dintre "politicienii" milcoveni sunt niste naparci parlite, care nu au in cap decat foloase si interese si imi place la nebunie sa "ma rad" de ei, mai ales ca in ziare nu-s prea luati in bete. Nu m-am gandit niciodata, pana azi, la sugestia unui amic, ca s-ar putea sa ma trezesc cu ceva procese de pe treaba asta, dar asta e. Deci, principalul motiv e ca nu-mi place sa-i vad cum se fac ca muncesc, crezand ca nu-i vede nimeni - suntem multi care ii vedem si care incercam sa le-o dam peste bot. Astept si declaratiile voastre de interese. :)

4 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

Pentru ca am prea multe ganduri. :)

d3m3ntzial spunea...

subscriu :)

Anonim spunea...

Total de acord cu ce spui. Si as mai adauga : un blogger poate scrie si despre lucruri , evenimente, fapte care nu sunt "fierbinti" dar care intereseaza o buna parte din potentialii nostri cititori.
Un exemplu : ultima magarie / ilegalitate pe care o savarseste Casa de Sanatate si care afecteaza toti bolnavii din judet si probabil din tara. Pe aceasta tema voi demara curand o ampla campanie de informare.

Aida B spunea...

i-am raspuns deunazi unuia, cica mester de websituri, ca am blog ca sa nu vorbesc singura.
pentru ca am lucruri de spus si nu am curaj/relatii/tupeu/pile sa le zic in presa, in parc sau pe ceasul rau.
eu tot il bag pe Heliade Radulescu la inaintare: scrieti, baieti, numai scrieti! poate iese ceva bun, organizat, sistematizat. daca nu, nu.
poate ne place postura asta de formatori de opinie anonimi. poate ca ne-am cam saturat sa le luam pe toate mestecate din gura altora.