miercuri, 7 noiembrie 2007

Bonus la biblioteca?

Pentru ca tot ma gandeam sa ma duc la biblioteca, am dat click pe un articol din Ziarul de Vrancea care suna incitant pe subiectul cu pricina. Bonus la biblioteca. Ca sa te mai lasi de mess si navigat pe net. Pana aici ma incadram. Trebuia doar sa conving un prieten sau coleg. La cati am, reali si virtuali (da, la unii dintre voi m-am gandit, ati ghicit!) ziceam ca n-o sa fie prea greu.
M-am dezumflat insa repede cand am citit ca bonusul asta se referea doar la carti din programa scolara si din afara programei scolare. Programa fiind termenul cheie, am dedus ca am depasit varsta cand pot fi salvata de pe mess si net cu un bonus la biblioteca. Si ati pierdut si voi prilejul sa ma indatorati si sa va inscrieti cu mine ca sa ne salvam reciproc de netu asta acaparator. :)

13 comentarii:

Aida B spunea...

nici tu nu dormi??
eu n-am renuntat la citit, chiar daca
acum citesc mai putin pentru ca pindesc blogurile voastre:)
ar fi chiar misto sa apucam sa mai citim cite o carte si s-o comentam impreuna. ca in tinerete...

Gabriela Obodariu spunea...

Pai hai s-o facem! Spune tu o carte si ne apucam de ea .Ca si-asa vorbim mai mult noi doua, ca barbatii astia fie tac, fie se iau la harta. :)

Aida B spunea...

aoleu!
o sa te sperii ce carti citesc eu acum: Comment les riches detruisent la planete, de Herve Kempf (jurnalist la Le Monde)...
:))))))

Gabriela Obodariu spunea...

Ei nici chiar asa! Stanga, stanga, dar mai moderata :)

Aida B spunea...

De ce ti-e frica?
Sa afli ca patronii cistiga de sute de ori mai mult decit tine?
Ca noi separam ceapa de hirtia igienica - actionam ecologic, de' - iar ei se plimba in superjeturi personale?
Eu una vreau sa stiu.

Gabriela Obodariu spunea...

Pai Aida, eu una nu cred ca am abilitatile necesare sa fac bani, de exemplu. De ce sa ma enerveze ca altul le are? Sunt multi care castiga mai bine decat mine (nici nu-i greu:)), dar sunt si multi care castiga mai putin. Asa ca pot fi fericita sau nefericita, depinde la cine ma raportez.
Sunt multe pe care mi le-as dori si eu schimbate, e adevarat. O alta filosofie a incasarii si ditributiei veniturilor, poate. Sau realizarea obiectivului bunastarii generale. Dar nu ma deranjeaza existenta oamenilor bogati. Dimpotriva.

Aida B spunea...

eu am spus "vreau sa stiu" nu "sa moara".
iar pentru o "alta filosofie a incasarii si distributiei veniturilor poate" trebuie sa avem niste informatii, nu? sa plecam de la niste date concrete, de la filosofia care e-m picioare acum.
nu stiu, zic si eu...

Aida B spunea...

iar din cartea asta de "stinga, stinga" (ar trebui spus ca e de-a dreptul anarhista, daca nu te sperie termenul:)) aflu multe si (mai ales) despre criza ecologica ce merge mina in mina cu criza sociala.

Gabriela Obodariu spunea...

Brrrr!

Aida B spunea...

ma gindeam eu:)

Aida B spunea...

mi se sufla din culise :) ca trebuie sa fiu mai atenta la proprietatea termenilor. cartea nu e anarhista (Doamne, fereste-ne!!), ci contestatara, in domeniul ecologiei.
ti-a mai venit inima la loc?

Gabriela Obodariu spunea...

Daaa! MUlt mai bine!

Aida B spunea...

buun.
pot sa rasuflu usurata:)
te aveam pe constiinta...