vineri, 30 noiembrie 2007

Sint capsunara – 3

Sint un om liber. Un om fericit pentru ca are permisul de conducere reinnoit. Si, bonus, un buletin de identitate provizoriu (o struto-camila intre cartea de identitate si buletinul ala vechi) pe trei luni.

Ce-am invatat eu de aici ? Pai ca in continuare se alearga zile in sir pentru a rezolva o problema. In continuare nu stie stinga ce face dreapta (in speta serviciul Pasapoarte si cel de Evidenta Populatiei). Ca-n tara asta nu existi fara buletin de identitate. Ca Politia nu accepta ca tu, roman, sa ai doua domicilii, unul in tara, altul in strainatate. Ai un domiciliu in afara granitelor, gata, s-au terminat cu drepturile tale de aici, inclusiv cel de vot (cica se poate si cu pasaportul, ma rog). Pai bine, mai institutie a Statului, eu daca n-am buletin, cum imi mai deschid cont aici sa-mi trimit euroii care-ti sint atit de necesari ? Ca avem pretentii de tara civilizata, cu sute de banci, doar sa n-o sa mai trimit banii ascunsi intr-o punga de cafea ??

Multumesc, totusi, Politiei romane.

2 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

Doamne, bine ca s-a rezolvat, ca iar ni se strica imaginea externa! :)

Aida B spunea...

iti dai seama cu super-audienta pe care o avem:))