marți, 6 noiembrie 2007

Orban si Elodia

Am citit una faina in "Ziarul de Vrancea" . Aflam astfel cat de interesati sunt romanii de politica, de campanii electorale si de inaugurari de tot felul. Un mosulet de 72 de ani prezent la o inaugurare de-a ministrului Orban l-a intrebat curios "Ce se mai aude cu Elodia?" :))
PS Pentru ca nici eu nu stiam cine e Elodia pana acum cateva zile cand mi-au spus niste pustani, va zic celor ce ati putea fi in aceeasi situatie ca e o tipa disparuta de-acasa. Cazul e intens mediatizat la o televiziune de mahala pe care nu vreau s-o numesc aici.

6 comentarii:

Anonim spunea...

televiziunea de mahala pe care nu vrei sa o numesti aici se numeste otv si e pe locul 5 in topul audientei, in luna octombrie, recent incheiata.
apreciind potentialul de dezvoltare al otv, excelenta sa, sorin ovidiu vantu, e in negocieri cu excelenta sa, dan diaconescu direct, pentru achizitia pachetului majoritar de actiuni.
nu-s de ce, dar am o banuiala. cred ca toata romania se uita la otv, dar nu recunoaste. cred ca si tu te uiti la otv. si, cred ca si asmallerbang se uita la otv. daa...

Gabriela Obodariu spunea...

Daca asta e un post menit sa ma enerveze, n-ai reusit. Azi m-am trezit binedispusa. :)
Nu intentionez sa-ti distrug din convingerile care vad ca sunt foarte puternice, dar sa stii ca nu ma uit deloc la televiziunea aia.Nu stiu daca asta ma face sa par mai inteligenta sau doar mai putin ancorata in realitate. Cum vad ca tu le stii deja pe toate, cu siguranta nu ti-a ascapat nici acest aspect. :)

Aida B spunea...

anonim: trebuie sa cintaresti la IQ cit Monica Columbeanu ca sa-l numesti pe sorin ovidiu vintu excelenta sa, fara sa folosesti ghilimele. de celalalta excelenta nu mai pomenesc.

Aida B spunea...

revin.
mi se pare absolut normal, ca din punctul de vedere al anonimului nostru pe post de solnita, ministrelu' sa stie care-i treaba cu Elodia.
asta ca sa vezi, draga mesajinsticla, ca majoritaru' nostru asculta manele, sparge seminte, arunca gunoaie pe unde apuca si se uita la oteve.

Gabriela Obodariu spunea...

Ei, n-as zice ca e chiar asa.Am eu un feeling ca doar se preface. :)

Aida B spunea...

tu vezi tot timpul jumatatea plina a paharului.:)