joi, 29 noiembrie 2007

Sint capsunara – 2

Acum ca am prins puteri, inapoi la treaba. Inapoi la Politie ca sa depun actele pentru buletin. Coada, nervi. Nu depun nimic pentru ca imi lipsea chitanta-contravaloarea taxei platita la Primarie. De-acolo fug la medicul de familie care nu mai vine odata… Nu mai vine niciodata. Tratez cu asistenta care ma salveaza, imi obtine semnatura « cum ca n-am antecedente » de la alt medic, care practic nu ma cunoaste. Ii dau 20 de lei si alerg la clinica unde trebuie sa fac niste analize de 75 de lei. Adica un sir de stampile si semnaturi pe fisa medical obtinuta de la scoala de soferi etc. Inapoi la Politie. Las chitanta si actele, numai formularul completat nu era bun. Altul. Zic ca se termina. Nu. N-am poze. Ce poze ? Alte poze? Pai mi-ati facut ieri cu aparatul ala. Trebuie poze. Merg la fotograf. Fac poze. Ma intorc intr-un suflet, ma rog, cit mai ramasese din el. Desi nu sint sigura ca miine buletinul e gata de livrare, ma duc la CEC sa platesc taxa de 45 de lei pentru permisul de conducere. Este ora 17. Ajung si eu acasa. Ca si cum as fi iesit de la serviciu.

In mod normal, miine voi obtine buletinul provizoriu (tata sa traiasca, a fost de treaba si m-a luat in spatiul locativ) pe baza caruia imi voi putea reinnoi permisul de conducere.


Noroc ca certificatul de nastere nu expira. Ca nu stiu cum as fi demonstrat ca sint nascuta, totusi, in tara asta…

Niciun comentariu: