joi, 8 noiembrie 2007

Cintec de lebada

Eu pe ce lume traiesc, ma?!
Uite asa m-apuca niste intrebari existentiale cind imi fac bagajele, inainte de a ma muta, pentru un sezon, dintr-o tara in alta.
Si mai am stari de-astea controversate cind citesc articole ca asta.
Noi strigam la baietei sa iasa din batatura noastra in timp ce altii isi fac batatura peste hotare si ne dau cu tifla. Adica azi dau cu parul, iar miine dau mina cu primul ministru si Cioro. Din infractori devin martiri.
Acuma, intre doua teancuri de haine, eu sint in dilema:
Sa renuntam la blogu' asta de popularizare a vrincenilor ca sint altii mai buni si mai tari?
Sau sa nu ne intereseze pentru ca nu ne atinge personal la posturi?

4 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

He, he! Argint viu baiatu, nu alta! Ce conteaza ce face el? Important e ca e cunoscut. ASa ca daca e vrancean, sa ne mandrim cu el, nu?

Aida B spunea...

Despre notorietate vorbeam si eu. ce conteaza cum si de unde vine. ce bine tre' sa iasa "vrancea" la search acum!!:)

Constantin spunea...

Am adaugat Blogoteca Judeteana Vrancea la lista mea de blog-uri. Va invit - daca doriti - la reciprocitate.

Va urez succes in activitate.

www.pescuitvrancea.ro/wordpress

Aida B spunea...

multumim, eu cel putin te voi vizita cu placere.