joi, 8 noiembrie 2007

Barbati si femei

Pot fi barbatii demni de incredere? Ce ziceti? Nu va uitati urat la mine, era o intrebare doar. Si nici n-am pus-o eu. Era o tema pe care mi-au ridicat-o niste copii.Si pe care o sa o dezbat maine si am sa va dau rezultatele infruntarii. Dar gandindu-ma la ea, am cautat pe net niste citate despre barbati si despre femei care m-au amuzat teribil si vi le zic si voua.
"Dumnezeu a facut femeia frumoasa si bleaga. Frumoasa, ca barbatul sa o iubeasca si bleaga, ca ea sa-l poata iubi."
"Cand femeile sunt deprimate, mananca sau merg la cumparaturi. Barbatii invadeaza alte teritorii."
"Un barbat nu se supara sa fie invinovatit pentru greselile sale, nici sa fie pedepsit pentru ele si sufera rabdator. Dar devine nerabdator daca i se cere sa renunte la ele"
Faine, nu?

40 de comentarii:

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Nu inteleg in pururi "lupta" asta chioara pentru a demonstra "suprematia" unui sex asupra celuilalt. Ma intreb si eu, la randu-mi, daca muierile (din latinescul "mulier", adicatelea femeie) pot fi demne de a le vorbi (tot asa ..., in gluma!), daca-s blege. BTW, se poate spune "bleg/bleaga ca o femeie"? Eu zic sa lasam deoparte chestiile astea sexiste si fara nici un rost si sa nu ne mai complicam si mai mult pentru a arata ca unii-s mai buni si altii mai prosti.
P.S.: oare numai barbatii invadeaza teritorii? stiam ca in spatele oricarui barbat puternic stau gura si sacailile unei muieri.

Aida B spunea...

blogule, ori eu am baut prea mult in seara asta, ori tu esti haios:))) mi-a placut. ma si vizualizez mica (sub un metru saizeci, asta e) in spatele lu' barbate-miu:))
orice subiect de discutie e bun. cred insa ca ar trebui sa re-reflectam asupra temelor de discutie pe blogu' nostru al tuturora.
cit despre intrebarea (mesajinsticlei sau mesajuluiinsticla? ca nu stiu:))) pusa, raspunsul meu e: am incredere in tata si in tatal nostru. scuze daca ranesc orgolii.

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Ia uite acilea niste ziceri faine, asa, in ciuda:
1. De ce femeile au tălpile mai mici decât bărbaţii?
E o chestie de evoluţie care le ajută să stea mai aproape de chiuveta de la bucătărie.
2. Cum repari ceasul unei femei?
Nu e nevoie, e ceas şi la cuptorul cu microunde.
Ha? Sunt corecte au ba?

Stefan Gabriel Chelaru spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Stefan Gabriel Chelaru spunea...

@Aida, inca mai sunt haios, pana nu devin "barbatul" prevazut de postul despre care discutam si ajung intr-o stare vecina cu legumele, dupa cum lasa de inteles citatele mesajuluisticlei (am lamurit-o si pe asta, na!).

Aida B spunea...

faaaine, numa' ca:
1. am intilnit femei cu talpa mai mare decit a anumitor barbati (si stii ce se spune despre extremitatile mici la un barbat, vai de el:)
si 2. nu stiu cum e cu microundele, da' barbate-miu are ceas la aragaz, asa ca se descurca el.:))

Gabriela Obodariu spunea...

Blogdevrancea:
Eu am povestit doar ce dezbat eu maine, n-a fost ideea mea. Parol! Da stiu sigur cine o sa castige!:)
Si ai dreptate cu femeile alea din spatele barbatilor. Ce fain suna! Mi-amintesc ca am citit undeva, de exemplu, ca la rascoalele taranesti, primele erau mereu femeile. Ele ieseau in fata agitand furcile. Doar ca dupa ce se bagau si barbatii, astia nu se mai puteau opri...:))
Iar alea despre femei:
Ha, ha! Sunt faine, dar complet irealiste! :)

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

1. acelasi lucru care se spune si despre lipsa sau micimea anumitor parti ale pieptului la femei.
2. presupun ca domnul deschide aragazul ca sa-ti faca loc sa te duci sa-l folosesti, ca sa nu zici ca nu face si el ceva. :)

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

@mesajinsticla, is foarte faine. Dar, deh!, cand vulpea nu ajunge la struguri, tipa ca-s acri. :)

Aida B spunea...

cred ca barbatul mesajuluisticlei e unul fericit (in masura in care si-a gasit nevasta care ii trebuie). la urma urmei cuplul e o potriveala de doi oameni (fiecare se lipeste cit mai bine peste imaginea pe care si-l face celalalt despre el).
noi vorbim discutii si inventam pareri pe o tema impusa, d'aia comentam. parerea mea.
intim imi pun intrebarea daca am incredere in mine, in oameni in general. public recunosc ca n-am incredere in femei (o exclud pe mama, evident), uneori nici in barbati - totul depinde de relatia pe care o am cu oamenii respectivi. cred ca din punctul asta de vedere trebuie privita problema: cita incredere avem in femei/barbati in calitate de iubiti/parteneri/profesori/vinzatori
mai stiu eu ce??

Gabriela Obodariu spunea...

Mama, ce nervos esti! Cine a zis ceva de legume? Nu vorbeam de barbati?

Stefan Gabriel Chelaru spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Aida B spunea...

mesajinsticla: pentru mine era clar topicul...
blog de vrancea:
1. serios? nu stiam. daca port 35 la picior nu se pune? :)
2. aici te inseli amarnic. domnul isi pune sortul si se pune la treaba, ca d'aia e domn cu doamna lui:) ca doar barbatii sint cei mai buni in toate nu? pai sa demonstreze!!

Gabriela Obodariu spunea...

Da, Aida, good point. Tema pe care o dezbat eu maine si care a fost ridicata de o fata suna asa. Nu te poti baza pe baieti. Da ce stiu io, o fi doar la clasa a VII_a valabil, ca dupa ce se fac mari se schimba...:)

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

da, se vede ca n-are nici un rost. bine, vorbiti voi si dezbateti, ca doar la asta se pricep femeile cele mai bine, nu? Da' mult, ca sa ne intre bine'n capp. ok?

Gabriela Obodariu spunea...

Ce le place barbatilor sa aiba ultimul cuvant! Tocmai cand conchisesem ca barbatii sunt cei mai buni in toate! Mai era doar de demonstrat. :(

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

pai eu ce zic?! va las pe voi sa ne reamintiti lucrul asta pentru ca noi sa nu uitam si voi sa tineti minte. Noapte buna!

Gabriela Obodariu spunea...

Nu-i bine sa te culci nervos! :)

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

ei, na! vorbeste experienta?

Gabriela Obodariu spunea...

:)

Aida B spunea...

dragilor,
scrisem ceva dar am fost cenzurata (sau poate ca am sters eu din grseala?). oricum sinteti mai rapizi ca mine sau mai prinsi in discutie?
am vazut filmuletul pe youtube. ce sa zic? inca un argument pentru faptul ca barbatul care iubeste (sau e bine platit) nu vede nu aude...:))

Gabriela Obodariu spunea...

Gata, dupa dezbateri aprinse care au dus la enervarea preopinentului stiu ce o sa sustin maine la dezbatere. Ca si barbatii si femeile au aceesi doza de defecte. Ca gen. Individual luati, unii au mai multe decat altele. DEci faza cu cine e mai de incredere, cade.
Ei, vedeti ce corecta politic sunt? Totusi nu pot sa nu constat ca un barbat a fost primul care a cedat nervos la discutia asta. :)

Gabriela Obodariu spunea...

Hei, ce filmulet?

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Recunosc ca am cedat. Ce, te poti pune cu doua femei? Cum ziceai ca sun t femeile alea care-s in stare sa iubeasca? Fa=mi placerea si da un reply numai cu cuvantul ala care caracterizeaza asa de bine ... o anumita parte a genului feminin. Please! :)

Aida B spunea...

asa-i ca ti-ai cam frecat miinile de multumire??
ca sa vezi ce afurisite sintem:))
ramine deschisa discutia despre incredere, o acordam in functie de calitati sau ce? ca n-am inteles...

Aida B spunea...

eu ziceam de barbatii care iubesc... sint in stare de orice (vezi linkul de pe youtube care vad ca a disparut... pacat).
ma bucur ca am reusit sa te trezim:))

Aida B spunea...

nu stiu daca ati remarcat, da' asta e cel mai prolific post de pina acum, pe un subiect declarat nul de catre un reprezentant al sexului mare si tare....aaaa... pardon... puternic.
pai vi se pare normal ca un astfel de subiect sa acapareze atitea resurse si sa lase altele in suspans (alde referendum, elodia, datoria Africii etc)??

Gabriela Obodariu spunea...

Pai increderea nu tine de gen, asta ziceam. Nu stiu daca femeile sunt mai de incredere decat barbatii,nici profesional, nici intr-o relatie. Nu cred ca putem judeca asa, am glumit mai devreme :).
Pai blogdevrancea, daca femeile n-ar fi blege, pe voi cine v-ar mai iubi? :))

Aida B spunea...

si-o luam de la capat:))

Gabriela Obodariu spunea...

Da, asa-i. Eu tocmai am mai propus o tema. Ne ducem la referendum?
PS Constat Aida ca numai teme feminine propui...O Elodie, doua elodii, o datorie, doua datorii...doar referendumul asta e androgin, un referendum, doua referendumuri...:)

Aida B spunea...

da' vezi ca referendumu' asta nu vrea sa fie masculin si pace:) tot noi sintem in spatele lui:)))

Gabriela Obodariu spunea...

Nu, din pacate e Base! :(
Desi si el are o latura feminina, nu l-ai vazut ce usor plange?

Aida B spunea...

daa.
e bun, actor, jucator, impostor, geniu, cum o fi el.
dar in Romania orele sint inaintate si miine mergeti la servicii... eu ma asez in dreapta in masina care ma duce la Paris.
pina acasa mai sint 2 zile si jumatate.

Gabriela Obodariu spunea...

Drum bun!

Aida B spunea...

merci:)
somn usor

Nicu Panaitescu spunea...

Gagici, sa inteleg ca n-a mers messengeru' azi noapte?

Gabriela Obodariu spunea...

A mers, domnu coleg, dar lucram in paralel ca asa avem noi femeile atentia distributiva!
Si nu se facea sa nu vedeti si voi ce vorbeam, nu?

Aida B spunea...

nicu: chiar ma gindeam eu ca prea ai stat pitit sub patura... macar buna dimineata sa ne dai:)
am vorbit si noi, ca fetele, noroc cu blogudevrancea ca ne mai aducea un suc, o prajitura:)) pentru care ii multumim si-l pupam:))
de fapt, am uitat sa notez printre propunerile mele pentru blogoteca si un chat, ca sa scriem mai cu spor:)

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Bah, nea Nicule, unde fusesi, omule? M-ai lasat singur cu hunii (sau hunele?)? Abia am reusit sa le aduc cate ceva sa manance ca sa le mai inchid gura (merci de alintari, Aida!). Sa nu care cumva sa ma mai lasi singur cu inamicul...

Gabriela Obodariu spunea...

Hey, ia hatarati-va! Femeile sunt sexu slab sau sexu salbatic? :))
Hune, auzi!