joi, 6 decembrie 2007

Vorbiti aici

Dau drumul la postul despre discutia privitoare la viitorul blogului nostru, deocamdata numit Blogoteca Judeteana Vrancea (nu ca mi se pare mie numele foarte tare:)). Dupa ce terminam cu Sfintii, poate ca discutam mai in detaliu AICI.
Propuneam,sa ne concentram si pe chestiuni de fond, 
adica despre ce vorbim si ce facem aici. 
E o prelungire / alternativa  a blogurilor noastre respective? 
Scriem cind avem ceva de spus sau programatic?
Arta pentru arta sau arta cu scop?
Si asa mai departe.
Am dat si eu click pe harta aia cu puncte rosii. Mai fratilor, chiar avem cititori!!
Multumim, va mai asteptam!

2 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

Eu as zice sa scriem cand avem ceva de zis, dar n-ar fi stricat sa stabilim despre ce domenii sa avem ce zice. Adica ce teme se preteaza a fi abordate pe blogul asta. Ce crede fiecare. Dar nu stiu daca aici putem defini tot. Tot la o intalnire putem face un brainstorming ceva.

Aida B spunea...

ai vazut?
un brainstorming la o bere!!
pai credeam ca vrei discutie oficiala pe blog! m-am inselat, deci.