joi, 6 decembrie 2007

Confirm ca sintem cititi

Cum n-am nici un Nicu de sarbatorit (La multi ani!), am dat un search pe google cu "blogoteca judeteana vrancea" (sa traiesti!). La un moment dat ajung si pe www.stirilocale.ro/vrancea. Pai sintem citati la greu aici, cu referinte. Eu una ma bucur, nu neaparat ca am dat peste un articol de-al meu, ci pentru ca sintem cititi si publicati si in alte locuri. La mai mare.
Sper sa ajunga mesajul si la cei mai putin entuziasti dintre noi (din diferite motive si pe termen scurt, sper:))

2 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

Pai sa nu uiti sa dai de baut si pentru asta cand ne vedem, nu?

Aida B spunea...

Vad ca mesajul dispare din ce in ce mai mult in spatele sticlei:)))
sa stii ca esti si tu citata pe pagina respectiva, cu postul de lamultiani, Nicu!
sigur ca ne vom intilni pentru un cico, limonada, din astea:)) pe care le platesc (off, tot eu, cea neremunerata).