vineri, 28 decembrie 2007

Despre traseisti si nu numai

Eu am fost destul de toleranta in forul meu interior fata de traseistii politici. Ma gandeam ca la o adica sunt persoane cu idealuri pe care le vor atinse. Si cand partidul din care fac parte nu mai urmareste acelasi lucru ca si ei, il parasesc. Da, stiu, spiritul meu tolerant in exces.
Dar citeam in Ziarul de Vrancea ca o organizatie intreaga de la PNG a trecut la PNL. Dupa ce unii fusesera pe la PSD. Ma rog, treaba lor, sa fie sanatosi. Or exista explicatii pentru asta. Dar eu, cetateanul turmentat, vreau sa stiu...cu ideologia cum ramane, mon cher? Treci de la social democratie la crestin democratie (sau becalocratie, ce-o fi ea)si pe urma te descoperi liberal "de la patrusopt?"
Asa ca am o propunere care sa vina in sprijinul tuturor traseistilor prezenti si viitori. Partidele sa renunte la ideologie, ca e si asa complicat sa inveti ce vrea una, dar sa te apuci mereu de priceput la fiecare partid pe care-l onorezi cu prezenta?
Si sa poarte numele sefilor de partid, ca si asa in functie de asta voteaza multi cetateni (turmentati sau nu). Si o sa avem Partidul lui Gigi, Partidul lui Vadim, Partidul lui Tariceanu (sau, ma rog, a nasilor lui din umbra), Partidul lui Basescu (scuze, domnu Boc, dar dvs puteti fi tata vitreg pana revine de la Cotroceni) si partidul lui Geoana (daca sunt discutii, se poate face o troica in care sa incapa si Ion Iliescu). Mai simplu si pentru noi alegatorii, domle, nu numai pentru traseisti, obligati acum sa invete doar obiceiurile sefilor.

7 comentarii:

Aida B spunea...

nu mai am nici un pic de respect pentru politicieni pentru ca nici ei n-au (avut niciodata) nici o farima de respect pentru noi.

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Politica e, dupa cum stim toti, curva. Traseistii politici sunt "fetitele" de pe centura politicii, adica cele mai mari curve. Cat despre nou-venitii in partidul lui Sapunel, scopul lor e clar: la anul avem alegeri si poate prind si ei un loc mai in fata, ca la png nu prea aveau sanse.

Gabriela Obodariu spunea...

Aida:Hai sa nu generalizam. Si unul daca o fi altfel si tot mai merita sa speram. Si pe urma, nu face el Base votu ala uninominal de o sa avem niste politiceni de sa-i pui la inima, nu alta?
Blog de Vrancea: Merci ca m-ai luminat. Ca io ma gandeam ca ei chiar s-au dus acolo in urma unei revelatii liberale. Cat despre cum e politica, aici vina apartine si celor care le frecventeaza. Sau nu iau atitudine . Parerea mea.

Nicu spunea...

Gandind in logica acestor politicieni sau ce-or fi ei, ar fi trebuit sa bata intai la usa PD-L (cu scor mai bun decat PNL, acum si pururi) pentru sanse mai multe la locuri eligibile. Oare n-au facut-o? Eu cred ca au trimis semnale si acolo, iar daca au fost refuzati... respect pentru cei de le-au inchis usa. Sau care s-au opus de la centru (?).
Mesajinsticla, ma mir ca, dupa mai bine de o luna, tot n-ai remuscari de neparticipare la referendum. Liste ai vrut, liste ti se vor pune sub nas! Poporul roman n-are fler si, in consecinta, vom ramane pentru multa vreme la discretia celor pe care-i tot injuram pe-aici si aiurea.

Aida B spunea...

hai ca ne-am inviorat:)
mesajinsticla: keep on dreamin', cineva tre' s-o faca, totusi.
nicu: cu si fara liste, ramin aceeasi nesimtiti. ii vezi si auzi nominal pe la televiziuni, emitind la aberatii si justificindu-si fara jena diurne, indemnizatii pentru chirii si ordonante de urgenta ca sa-si cumpere case cu un cent pe metrul patrat.

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Nu stiu cat am reusit sa te luminez (ca n-am folosit lanterna din dotare:) ), era doar o parere care, in cel mai bun caz, completa informatiile tale. Pentru Stoica sunt 4 ani de cand nu a mai iesit cum trebuie in fata - de cand cu biletelul imprastiat prin presa impotriva cejistului cu pitici la cap, era clar ca nu avea sanse decat intr-un nou partid. Vazand scorul luat de Jiji, anul nou nu prea avea semne bune, si sobolanii parasesc primii nava care se scufunda. De ce nu s-au dus la PL-D? Nu cred ca au tatonat ci si-au dat pur si simplu seama ca nu mai e loc - abia ce-au fuzionat aia si-si impartisera functiile, cu chiu, cu vai, si, hop!, altii care vin la masa. Simplu, nu mai era loc. Acum te-am lamurit ceva mai bine? Sau tre'sa mai cumpar si niste lumanari? :)

Gabriela Obodariu spunea...

Nicu: Eu n-am vrut liste. Si nu, n-am remuscari ca nu m-am dus la referendum. Mai ales dupa declaratiile ulterioare ale lui Base despre votul uninominal (cu atacurile la persoana de rigoare, gen Vadim)
Nu stiu daca or fi incercat pe la PD-L sau nu, desi acu ceva timp erau niste zvonuri legate de Fevronia. Prin urmare, poate ai dreptate.
Blogdevrancea:sunt suficient de luminata acum, merci. Desi lampa asta imi sta putin in ochi :)
Aida:cineva tre totusi sa guverneze.Exista mereu un rau mai mic. Si eu nu vreau sa cred ca toti sunt la fel. Spernata moare ultima :)