luni, 31 decembrie 2007

Am net!

Si va urez LA MULTI ANI frumosi si inimosi!
Distractie frumoasa in noaptea asta, oriunde va veti afla, banuiesc ca departe de calculator.
Evident ca, de miine, ma intorc la dialup...

22 de comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

Zic si eu La multi ani tuturor! (ca nu pot s-o las pe Aida singura, nu?)

Aida B spunea...

pai LA MULTI ANI reciproc:)
am vazut ca te-ai distrat bine de Revelion:))

Gabriela Obodariu spunea...

Da, am ras cu lacrimi :)
PS Imi place frigideru nostru cu post-it-uri. Ar trebui sa-i schimbam numele. Facem noi doua un brainstorming?

Aida B spunea...

a, nu!
acuma cauti orice pretext ca sa schimbi numele asta genial:))
nu mai am putere pentru alt blog (unii sint inepuizabili), din pacate, da' o sa mai lucrez putin la fata astuia cind o sa dau de izvorul cu net. prea e copiat dupa Bacovia:))
in orice caz, ideea cu frigiderul nu e originala, am luat-o de la Irina (femeia simpla), n-are sens sa ne facem un blog din treaba asta.

Gabriela Obodariu spunea...

Hai sa incercam mau multe fete si pe urma votam. Hei, se aude si la ceilalti? :)

Gabriela Obodariu spunea...

A se citi fetze, da? Sa nu apara vreo confuzie :)))

Aida B spunea...

domnii fetze, aveti cuvintul, va rugam!

Nicu spunea...

Fetzelor, aveti binecuvantarea mea pentru inceperea lucrarilor! Da' vedeti ca restructurarea trebuie sa fie profunda. Nu incercati cu cosmetizari feminine si superficiale. Hai, la munca!
PS
Unul nou-nout cred ca ar fi o treaba gospodareasca... Dupa care DELETE si no regrets :)

Aida B spunea...

multumim de binecuvintare, da' un umar pus la treaba nu propuneti??
si de ce DELETE?
ca putem scrie in continuare, blogu' e doar un palimpsest modern...

Nicu spunea...

colaborarea la distanta, pe template-uri si alte alea, nu merge. brainstormingu' eficient presupune contact aproape fizic! :))
delete ziceam pentru cel vechi daca faceti unu' nou...

Aida B spunea...

hai cu contactu':D:D probabil ca asta are mesajinsticla in cap(glumeeeesc).
eu nu sustin crearea unuia nou, ci rebranduirea astuia.
e pacat de fanii nostri:):p

Gabriela Obodariu spunea...

Da, ai dreptate. Da nu-i in cap. :)))
Si eu zic sa-l schimbam in profunzime. Incepand cu numele (glumeeeesc)

Aida B spunea...

eram precisaaaaaaaaa:)))

Gabriela Obodariu spunea...

Hm, vad ca Nicu are in continuare o parere buna despre femei... "cosmetizari feminine si superficiale", huh?
Da barbatii cum lucreaza? Arata-ne tu cum e "masculin si profund" :)

Aida B spunea...

opaaaaaaa.
acuma pe bune, vreti sa ma retrag ca se intra in detalii care ma fac sa rosesc??!!

Gabriela Obodariu spunea...

Vai draga, da pudica mai esti! Ce te-a facut sa rosesti, "masculin" sau "profund"? :))

Aida B spunea...

nu, draga, mirosul de primavara care pluteste in aer:))
si-apoi eu sint o persoana cu bun simt careia nu-i place sa deranjeze:p

Gabriela Obodariu spunea...

Primavara? Nu vezi ca e geru Bobotezei? Am citit de doua ori ce-am scris si mie nu mi-a mirosit nimic. Esti sigura ca nu e de la parfumul tau? :))

Gabriela Obodariu spunea...

Hai ca iar vorbim ca pe mess. SE supara colegii de superficialitatea noastra :))

Nicu spunea...

Care SUPERFICIALITATE?! Doar un SUPERFICIAL ar putea privi asa conversatia voastra. Eu vad acolo chestii destul de PROFUNDE, fara sa fiu, eu insami, foarte PROFUND. Aparenta de small talk ascunde de fapt chestii de care nici voi nu sunteti constiente! :)) Dar nu e loc aici de APROFUNDAT.
Puteam sa folosesc si ADANC cu derivatele lui... :)

Gabriela Obodariu spunea...

Words of wisdom :)

Aida B spunea...

luati d'aci vorbe de intelepciune (intr-o traducere aproximativa, ca eu nu vorbesc engleza fluent si la telefon):
Gabi: nu vorbi de funie in casa spinzuratului
Nicu: intre doua nu te ploua
per total: uite ce de comentarii pe blogu' nostru pe care vreti voi sa-l abandonati!!!