marți, 4 decembrie 2007

Sunt proprietareasa!

Citind despre ce afacere de succes e Vincon, mi-am amintit ca am si eu niste hartii de-alea de pe vremea cuponiadei. Care ce-or fi reprezentand? Ca am si eu o bucatica, doua de Vincon, deci sunt co-proprietara!
Bine am facut ca n-am vandut actiunile cum a facut mama la vremea aia de si-a luat un covor, sau tata care le-a dat putin mai tarziu si si-a luat tot asa, o chestie practica, ca ce sa faca el cu niste hartii, nu?
Problema e ca nu mai stiu unde le-am pus si de cand am citit articolul asta le caut precum cauta Lefter Popescu lozurile alea castigatoare in "Doua loturi".
Dar chiar daca nu le gasesc acum, nu-i bai. Ca timpul o sa treaca, valoarea lor o sa creasca iar peste ani si ani cand copiii mei or sa le gaseasca, ingalbenite de vreme, prin cine stie ce colt al casei ramas necercetat multa vreme, or sa-si dea seama ca sunt bogati! Nu? Asa ca nici nu le mai caut! Lasa-i pe ei sa se bucure de mostenire!

7 comentarii:

Aida B spunea...

de cum am inceput sa citesc articolul tau topai cu doua degete ridicate : si io, si io!!
la fel, nu stiu unde sint, le-o fi aruncat mama in elanul curateniei de Pasti/Craciun??
cit or valora, Doamne iarta-mi cupiditatea??:)

Gabriela Obodariu spunea...

He, he! Egoisto! Lasa urmasii sa se bucure de ele! :)))

Nicu spunea...

Mooaaama, ce fler de investitor ati avut voi, inca de pe vremea cand Becali era sarac si Patriciu nici nu stia ca la Navodari este o rafinarie!!!
Eu am fost actionar Policolor si am vandut, cu profit bun, dupa ce au cumparat niste americani o parte din firma... De-atunci huzuresc inca pe banii aia si nu se mai termina! :))

Gabriela Obodariu spunea...

Wow, I'm impressed!
Cred ca era pe vremea lui Vacaroiu cuponiada aia nu? Ar trebui sa-i multumesti pentru atata prosperitate! Parerea mea. :)

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Ce fericiti sunteti voi, jucatorii pe bursa! Eu n-am avut norocul de a fi asa batran ca voi. :)

Gabriela Obodariu spunea...

How sweet, Blog de Vrancea! Se vede ca n-ai avut norocul asta... :)))

Aida B spunea...

pai m-a improprietarit Statul obligatoriu!
ca la cit de ametita sint, mor de foame linga ciini cu covrigi in coada.