vineri, 26 octombrie 2007

New blog in town

Voi aveti vreun vecin in blogosfera? Adica vecin din ala pe care sa-l intalniti aproape zilnic, sa va salutati, sa-l intrebati ce mai fac copiii, sa va intrebe daca ati vazut meciul... si care sa stiti ca scrie un blog. Eu n-am. De-aia am intrebat, timid, pe cititorii mei vranceni daca ar fi de acord sa punem de-o comunitate mica. Mica pentru ca suntem putini si si mai mica pentru ca din putinii aia nu toti citesc asmallerbang.
Anyways, o doamna si inca una si un domn au raspuns deja si poate ca vor veni si altii. Am convenit sa scriem fiecare cum si cand putem, fara administratori nemilosi si eventual sa ne scoatem unul pe altul la o bere din cand in cand. Dac-ar fi doar pentru asta si tot ar merita! So, let's rock and roll!

4 comentarii:

Aida B spunea...

eu am auzit!
iaradi litere!!!!!!!!!

JustLikeThat spunea...

apoi ma bag si eu :D daca e de focsani si bere sunt prezent :))

Nicu spunea...

welcome aboard! scrie-mi o adresa de e-mail unde sa-ti trimit invitatia.

JustLikeThat spunea...

pai ... ngabyn@gmail.com