luni, 29 octombrie 2007

Per Bacco!

Se zice ca Oprisanu' si ai lui ne-au daruit marele festival al vinului cu scop electoral. Daca e asa, si n-am motive sa ma indoiesc, au cam gresit-o azi noapte, la inchidere, precum rromul la mal. Fix la miezul noptii au inceput bubuiturile artificiilor insotite de alarmele masinilor si a durat vreo douazeci de minute intregi. S-au trezit cainii, copiii si alegatorii de toate varstele. Si daca eu am injurat de toti sfintii si am pomenit pe rand pe primar, pe baron si pe pesedeu, ma intreb cati focsaneni au facut la fel si cati au avut fantezii cu sex oral legate de aceleasi personaje?! De ce la ora aia si nu pe la 8-9 cand si spectatorii ar fi fost mai multi? A fost revelionul si noi n-am stiut?

In alta ordine de idei, am trecut sambata pe la locul intamplarii si am realizat ca, oricat am stramba noi din nas, aceasta manifestare ne reprezinta. De la standurile de promovare a vinurilor, trecand pe la tarabe cu baloane, pietre norocoase, roti ale norocului si ciorapi de plastic, pana la standurile sarace cu arta populara, totul a fost improvizat si cu o pronuntata tenta tiganeasca.

Am vazut cativa mesteri autentici (pe bune)
pierduti printre pahare riguros occidentale,sporturi populare manuale,
salubritate reprosabila
si un zgomot infiorator.

Niciun comentariu: