vineri, 11 ianuarie 2008

Sint capsunara – 5

Unde e vorba despre analizele de sanatate si gratuite, cado de la statul roman. Ca pina una alta tot romanca sint, desi nu mai platesc asigurari de sanatate mrrrrrr. Da’ ce, n-am platit atitia ani ?! Macar de trei patru analize sa beneficiez si eu, ca uite, vin cu singele si pipilica de acasa !

Desi asigurarea asta n-o platesc – ca cea de pensie s-a vazut mai jos ca e platita chiar in avans – m-am prezentat la medicul de familie al familiei mele. Eu fisa medicala n-am, habar n-am daca exista, si daca da, nu stiu pe unde. Doamna asistenta a fost foarte draguta, am nimerit-o chiar pe aceea a carui sot e consatean cu tata, m-a asigurat ca am tot dreptul la acele analize gratuite, da’ ca daca ma asigur sa vin la domnu’ doctor sa-mi faca fisa etc. Cum sa nu, doamna asistenta? Vai, se poate ?? Oi fi eu asigurata in alta tara, pe bani seriosi si servicii gratuite sau cel putin rambursate, da’ sa nu fiu asigurata in tara mea ??

Cum mai erau 3 pacienti inaintea mea, astept frumos pe bancuta. Intru la domnu’ doctor, ies in 3 minute cu talonul (jumatatea ramasa) completat cu 4 nume de analize si parafe, ca n-am stiut ce suferinte am ca sa-i cer ceva in mod special.

Azi de dimineata m-am prezentat la centrul medical de la coltul strazii, la subrat cu recipientul cu recolta proaspata (scuzati lipsa de pudoare). Am platit o analiza pe care n-am spus-o la timp ca s-o am gratuita. N-a costat mult (mai ieftina decit un pachet de tigari). Am aflat ca rezultatele analizelor de la Stat ajung la medicul de familie peste 10 zile lucratoare, pe cind alea platite pot fi gata si miine.

Sinteti cam dezamagiti, nu ? N-am prea avut din cine sa musc. Poate data viitoare.

2 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

Faina de tot Romania asta, nu? Nu te plictisesti niciodata :)

Aida B spunea...

nu se exista!
chiar avem noroc ca traim in ea!
ce naiba ar fi de scris (ca sa rizi) din Namibia???